Halaman

Selasa, 25 November 2014

Setelah sekian lamerrrr.... akhirnyerrr...

Links to this post
Dah lamer beno kawan tak menulis.. bukan apa... 

      Seronok seronok pulak bila dah berniaga... niaga kecil anak ajerk... tak pe la kan.... aku dah ramai kawan meniaga sekarang... huhuhu... pe pun aku ingat nak menulis lagu balik... rindu pulak... tapi tunggu suara aku baik balik... maklumlah baru pas demam... bersemangat time cam ni la yang tak mahu ni...ye la demam... tak le nyanyi... suara dah la tak sedap... tambah la lagi tak sedap... huhuhu...

       Apa pun terima kaseh kepada mereka yang sudi membaca diari aku seorang composer yang tak bertauliah ini... kepada mereka yang setia beri komen kat blog aku ni... terima kaseh... maaf ye sebab belum balas... tak berkesempatan... apa pun... ( apa pun lagi?) jemput dengar antara lagu terbaru ciptaan aku... layan.. sebelum ketemu aku di episod seterusnya........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...