Halaman

Isnin, 18 April 2011

gambar sekitar dinner..

Haa.. ni la gamba serba sedikit yang dapat aku kumpul masa annual dinner Munchy yang berlangsung di Restoran Grand Sea View pada 19 Mac 2011 lepas.. ble arr cuci cuci mata...


Amacam lawa tak? hehehe...


ni gambar masa aku baru sampai... huhuhu kira bergetah ni...


 bergaya dengan iwan ( pak dukun ) kat depan dewan..


ni bukan awek aku tau.. kawan sekerja di Munchy.. nama aku panggil Ita, solo lagi tau die ni.. huhuu


dari kiri, Ijal, Ijam, Faiz, Aku, Indra, E'pul, Iwan ( pak dukun )... hensem arrr

bergaya kita orang tak?

kita orang berposing dulu sebelum perform... huhuhuhu....

Gambar yang hensem kat bawah ni pulak masa aku buat sound cek... tapi hampeh... masa soung cek bunyi gitar lembut jerk, da perform tajam giler sound gitar aku.. apa la sound man...



Tengokla gambar kat bawah ni.. ambil masa blum start majlis... kira maseh huru hara lagi laa...


























































yang bawah ni gambar kami masa bertanding...

Tengah feel ni tau...
E'pul tengah kosentret rap.. foiyo.. enimen pun kalah.. heh
Ayeim tgh layan perasaan.. tinggi jugak key mamat ni
punyer la jauh jarak antara kami.. huhuhu





dan yang ini pula gambar rakan sekerja aku perform masa tu.. dia orang sume mmg terbaek!!!

lagu dangdut ni die org nyanyi..
ni la aksi die orang kumpulan OTAI.. bawa lagu semerah padi.. juara sebenar malam tu




ni buat tarian.. perform group dance..

ni sebenarnya berdua.. ada lagi sorang tapi aku tak ble upload gamba dia.. x tau la kenapa.. tapi korang ble tengok dalam video aku masa persembahan, ada gambar lagi sorang...



Ni je la yang dapat aku upload untuk tatapan korang... mmg bes masa ni.. ader beberapa keping lagi tapi x ble up load plak.. agak banyak sangat agaknyer... tak pe la.. korang rasa terhiburkan.. terima kaseh..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...