Halaman

Ahad, 20 November 2011

Aku rasa terlalu malang....

            Cerita ni cerita malang seorang lelaki... ary tak dapat bantu dier... ary cuma nak berkongsi kat korang fahami masalah dier... kalau korang bole bantu... silakan...


               Diceritakan Amri yang baru datang ke sebuah bar.. nampak kawannya Salleh.. terus duduk di mejanya.. langsung terus meminum air di dalam gelas yang dihadapan Salleh...

              Salleh yang mukanya nampak sugul terus menangis...

               "Hei.. janganla menangis.. aku cuma bergurau.. nanti aku belikan kau minuman yang lain" pujuk Amri.

             "Bukan itu masalahnya... Hari ni merupakan hari yang paling malang dalam hidup aku. Pertama, semasa aku ke pejabat tadi bos aku marah besar dan aku di pecat. Ketika mahu pulang, kereta aku pulak di curi orang. Masa aku naik teksi, dompet dan kad kredit aku pulak ketinggalan dalam teksi tu. Sampai kat rumah, isteriku tidur dengan tukang kebun pulak... Aku kecewa langsung ke sini. Setelah berfikir panjang.. aku buat keputusan untuk bunuh diri.. tapi... kau pulak tiba tiba datang minum racun aku..."

              Erkk!!!!


2 ulasan:

N'Craft berkata...

asudahhhh..minum racun. masuk hospital cepat!!

Tanpa Nama berkata...

hahahaha sengal :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...