Halaman

Rabu, 1 Februari 2012

Ada yang tak kena ni : Pendapat Ben Ashaari

            Ada yang tak kena ni dengan pendapat blogger fames Ben Ashaari... tak bole jadi ni.. ada yang tak kena ni..  Apa yang tak kenaa...???



             Sebenarnya yang tak kena tu ialah aku... rasa bersalah bila tak ucapkan terima kaseh buat Bro Ben Ashaari ni... Terima kaseh sangat...

            Terima kaseh sebab sudi beri pendapat tentang lagu lirik ciptaan aku yang pertama sekali di beri peluang untuk artis nyanyi.. mungkin artis yang aku cakap tu korang pasti tak kenal... ntah siapa ntah... namun aku rasa bersyukur sebab lagu aku di nyanyikan dengan baik oleh artis cilik ini.. dia pun maseh baru.. dan aku pun tak tau sejauh mana langkah dia.. apa pun penghayatan dia membawa lagu ini amat memberi kesan pada aku sendiri...

           Korang nak dengar..?? mungkin ada yang dah dengar... tapi tak salahkan untuk korang dengar lagi...


            Korang nak tahu ke pendapat Ben Ashaari pasal lagu aku yang satu ni... korang klik SINI.. nanti korang tahu la.... tapi apa pula pendapat korang????





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...