Halaman

Selasa, 20 Mac 2012

Pulangkanlah Nur Fatihah....

    Terkedu jugak baca Metro hari ni... kasihan... simpati .. geram... semua ader... Kisah adik Nur Fatihah yang di culik semasa berjalan pulang dari kedai terpampang di dada akhbar ari ni...



         Sebuah kereta berhenti depan mereka dan seorang lelaki menarik adik Nur Fatihah dengan kasar masuk dalam kereta... adik Nur fatihah menjerit..." baby... tolong kakak.." kepada adiknya... aku rasa takut nak membayangkan apa perasaaan ibu bapanya sebab aku juga punyai anak... anak yang aku sayang...

          Aku berdoa... dan aku juga minta kita semua sama sama berdoa.. agar adik Nur Fatihah dapat kembali ke pangkuan keluarganya dalam keadaan yang selamat... sudah sudahlah kes begini... jangan la di aniaya mereka yang tak bersalah...  satu persatu ada saja kejadian yang seumpama ini berlaku...

         Aku juga berharap pihak berkuasa dapat mempertingkatkan lagi usaha mereka dalam menjejaki usaha mereka dalam membendung kes seperti ini... 

          Remuk hati ibu....Luluh hati bapa.... tak dapat aku bayangkan, aku takut nak membayangkan perasaan mereka... sebab aku juga seorang bapa....

         



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...