Halaman

Ahad, 8 April 2012

Aku ubah segalanya...

         Berminggu minggu aku fikirkan... kali ni da betul betul nekad... aku tak tau apa yang akan bakal aku hadapi... tapi aku akan cuba berjuang di atas jalan yang aku pilih sendiri... perubahan... bukan mudah untuk kita menerima perubahan... tapi itulah aku pilih.


            Dah 4 tahun aku keje Munchy.. da paham sangat selok belok dier... ntah macam maner aku bole nekad untuk berhenti... sedangkan aku ader 3 mulut untuk aku suap... di Munchy tempat yang aku jaga bole di katakan agak mencabar... bukan mencabar kekuatan.. tapi minda... tekanan mental... segalanya ingin sempurna...

           Aku cuma leader kat saner... tapi semua pengetahuan ada dalam poket aku... skill mesin aku berani aku pertaruhkan... sebab aku tahu setakat mana aku mampu buat.. dan aku berani buat apa yang aku nak buat kat sana... dan orang sana tahu kemampuan aku... 

          Tapi tempat keje baru ni aku supervisorrrrrr.... komen tempat keje baru... jangan tanya aku... aku belum keje lagi.. isnin baru mula... huhuhu...

          Aku da hampir seminggu diam tak beri khabar berita dengan munchy.. tetiba hari aku masuk plak jam 8 mlm td... aku jumpa semua.. salam semua... orang tanya... "ko berhenti kerrr..." aku cakap " tak laaa... aku cuti..."

          Rasa ilang rindu aku kat semua... maafkan aku ye... kalau aku ader salah kat semua... jumpa kak ana... hahahaha bergurau sakan kita orang... berjumpa dengan orang itu orang ini... seronok pulak.. rasa sayang pulak nak berhenti...

         Tapi aku nak merasa perubahan... sebab aku percaya... rezki Allah ader di mane mane...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...