Halaman

Rabu, 9 Mei 2012

Ary dan Annur... istimewa buat korang..

          Selayan mana pun....tak bole celen yang ni... bukan nak memuji... korang tak terasa ke hapa hapa...tak kan la.... kalau da gelap ader cahaya... tu la umpamanya.. hehe... apa yang baru... aku akan cuba berkongsi kat korang... tapi harap dapat la korang sudi sudi jugak la ye...


           Aku cuma sekadar berkongsi... inilah lagu kedua yang aku berikan kepada adik Annur untuk di jadikan single keduanya selepas single pertamanya berjaya dirakamkan iaitu Lagu Buat Ibu...

           Memang nama Adik Annur ni agak asing bagi korang... tapi inilah hasil karya aku yang dapat aku persembahkan buat korang... aku harap korang suka...

          Video ini di rakamkan pada 29 january 2012.. iaitu 2 jam selepas aku bagi lagu ni dengan adik Annur, aku dengarkan, aku nyanyikan lengok lagunya pada Adik Annur dan dia nyanyikan... Alhamdulillah semasa dia terima hasil karya aku ini dia suka... alhamdulillah.. sekali lagi aku bersyukur...

         Lagu ni aku da serahkan kepada Sejuta Suara Production dimana adik Annur bernaung sekarang untuk di edit muziknya secara elektronik... 

         Kita sama sama nantikan...." Berikan Aku Cahaya " terbaek untuk korang...


1 ulasan:

icumm berkata...

icumm dah dgr..not bad..okei jgk..
tp kalu dlm entry ni boleh letak lirik dia skali msti lg best...sbb x brapa clear apa yg dinyanyikan..smbil dgr boleh tgk lirik...msti lg mnghayati ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...