Halaman

Isnin, 5 Disember 2011

Cerita Aku..

            Kadang kala korang mesti banyak cerita yang nak ceritakan kat ary kan... haaa... sebelum tu... korang dengarlah cerita ary dulu... ala cerita aku...


             Hahaha... gamba tak mo kalah kan.... tak der kena mengena langsung dengan apa yang ary nak cerita ni... hahahaha..

            Macam ni.... semalam ahad... 04 Disember 2011 ary ngan kawan ary g tempat biase tuk rakam lagu baru ciptaan ary... lagu dan liriknya ciptaan... lagu yang bertajuk " Cerita Aku " 

            Maseh kekal kisah cinta tapi ni agak rancak sikit... kita orang rakam dua versi.. satu rakaman dua gitar satu bass... satu rakaman lagi siap drum... foyooo... tak sangka pulak menjadi... kalau korang nak tahu... rakan ary yang dua orang ni tak tahu lagu apa yang bakal kita orang main ni... masuk studio... semua pakai bedal ikut kod lagu yang ary beri je...

            tapi alhamdulillah.. ary puas... ngan apa yang kita orang dapat... korang nak tengok tak... tapi ary bg tengok lagu yang versi ader drum dulu tau... live ni... jom..


           Maaf la suara tak berapa jelas... tapi ary tuliskan liriknya kat bawah ni...

Cerita Aku
Melodi dan lagu ciptaan : Ary Ariasputera
Ciptaan lagu pada : 28 November 2011

Entah kenapa pula otak ini jadi keliru
entah kenapa pula fikiran ku ingat kamu
semua buat aku buntu semuanya bercelaru
apakah ini maksudnya apakah ini ertinya

Malam malam sepiku rasa ingin kau disisiku
siang tidak nampak kamu rasa resah tak menentu
bagaimana hujungnya apa yang kurasakan
apakah ini maksudnya apakah ku jatuh cinta

Merindu merindu merindu hati ini tetap rindu padamu
ku tak tahu ku tak tahu tak tahu cinta beginilah azab ha ha
merindu merindu merindu kaseh kasehku padamu
ceritaku maseh ada hanya kamu pada kamu

             Begitulah cerita kami... iaitu Cerita Aku... kepada yang support ary... terima kaseh semua... love u oll....



            Terima jugak pada Ibanez Jpj dan Mr Pits Ahmad Sebab sudi layan karenah ary masa nak rakam lagu ni... apa pun korang memang besssss gilerrrrrrrr....

Rakaman Video Lagu Cerita Aku Live At Parit Sulong

Cerita Aku
Melodi & Lirik Ciptaan : Ary Ariasputera

Vokal  & Drum

Gitar Utama

Gitar Bass



Love U Ollll.....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...