Halaman

Isnin, 25 Jun 2012

Pengalaman jadi juri...

         Aku jadi juri?? Huhuhu... macam tak percaya ajerk... apa la kelayakan aku ni... tapi kepercayaan yang di beri memang aku buat sebaik mungkin... tak der nyer kroni kroni... hahahaha...

        Sebenarnya kalau nak ikutkan ni baru kali kedua aku menjadi juri pertandingan karaoke... kali ni ibarat aku "diterbangkan khas" dari Batu Pahat ke Skudai Johor untuk menjadi juri... chewaah... Apa pun terima kaseh kepada UMall Skudai Johor yang memberi kepercayaan kepada hamba ini...

        Terkedu jugak bila di beritahu tanggungjawap yang perlu aku galas... tapi aku mula berasa lega bila aku digandingkan dengan seorang lagi yang berpengalaman... iaitu saudara Mohd Johari..


           Saudara Mohd Johari ni merupakan bekas Juara UMall Idol Musim yang ke dua di UMall Skudai Johor, dan kalau korang maseh ingat lagi dia ni dulu bekas pemenang Anugerah Vokalis Terbaik pertandingan Rentak Juara tahun 2010... memang bes brother ni... layan kepaler dier siot...

           Bila duduk ajerk di meja pengadil... aku terus baca cara pembahagian markah yang perlu kami kira dengan tulus... 


         Banyak tu yang nak di ambil kira.. tambah pulak para peserta memang mantap mantap belaka... memang pening la nak bagi markah... tapi tak per... apa pun kami berbincang bersama... nasib baik jugak pendapat kami berdua hampir sama ke atas setiap peserta...

          
         Haaa... gambar kat atas ni la aksi manja kami semasa menjadi juri mengadili pertandingan karaoke UMall Idol 3... hahaha... sempat plak amik gambar...

          Tapi para peserta sebenarnya memang benar benar bersaing.. di tambah pulak dengan cabaran kami menilai dengan persembahan dua lagu... dimana semua para peserta di kehendaki mempersembahkan dua lagu, satu lagu rancak, satu lagi lagu slow...

        Huih... ramainyer penonton... memang bes... nampak kepaler gua kecik jerk kat tengah tengah... hahaha... sambutan memang hangat..


          Bergambar dengan Mohd Johari dan yang baju kelabu tu Bos UMall Skudai Johor Encik Nazri..

Dari kiri: Mohd Johari (juri), Shamz (Pengacara), Ary (juri) dan Encik Nazri ( Bos UMall Skudai )



         Ni la para peserta Final UMall Idol 3... ader yang korang kenal tak..?? 


        Ni pulak gambar kami bersama Juara UMall Idol 3. Dari kiri: Mohd Johari (juri), Ema Fauzana (Tempat Ketiga), Mohammad Ariffuden (Juara UMall Idol 3), Mohd Tarmizi (Naib Juara) dan kanan tu... aku laaa... huhuhu... Aku ucapkan...


TAHNIAH!!!!!! TAHNIAH!!!!! TAHNIAH!!!! 
        ANDA MEMANG BERBAKAT!!!!!

        Tentang cerita tentang para peserta pulak, nanti aku citer dalam entry yang lain...insyallah.. gambar blum dapat lagi ni.. aku pun tengah tunggu gambar dari pihak UMall...

        Apa pun aku ingin mengucapkan ribuan terima kaseh kepada... 

# Shamz dan Encik Nazri Bos UMall Skudai Johor kerana telah memberi kepercayaan kepada aku sebagai juri dan telah memberi ruang kepada aku buat persembahan untuk aku mempedengarkan lagu lagu ciptaan aku secara live...

# Kepada Saudara Mohd johari jugak... memang bes dan seronok berkerjasama dengan anda...

# Kepada semua kaki tangan pihak UMall yang bertungkus lumus menjayakan acara yang gemilang itu... syabas di atas semua yang anda lakukan.

Terima kaseh terima kaseh terima kaseh.... Jangan serik jemput aku lagi arrr... huhuhu...

Oklah.. aku tulis sampai sini dulu... aku bagi korang dengar masa aku buat persembahan kat saner... ala.. persembahan yang ala kadar jerk... kalau aku yang bertanding memang kena rejek hahaha... harap sudi dengar... dua lagu lirik ciptaan aku... Ada cinta dan Aku Ingin Kau Tahu...

Semoga terhibur... Assalammualaikum...






1 ulasan:

Nyamuk Terbang berkata...

wah bestnya dpt jd juri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...