Halaman

Isnin, 6 Ogos 2012

Kisah Setin air... perghhhhh!!!!!

           
             Sepasang suami isteri baru bercerai dan mereka bertengkar untuk tentukan hak penjagaan anak tunggal mereka, lalu mereka pergi ke pejabat agama, jumpa tok kadi untuk minta nasihat.

             " Kenapa awak rasa awak layak paling layak bela anak itu...?" tanya si kadi kepada perempuan.

            "Saya yang mengandungkan anak itu... saya yang melahirkan anak itu... dia keluar dari perut saya..." jawab perempuan itu...

            "Hah, kamu bagi alasan kenapa patut kamu yang bela anak itu... tanya si kadi pada bekas suami perempuan itu.

           " Tuan kadi.. kalau lah saya ada syiling seringgit, dan saya masukkan dalam vending mesin, pas saya tekan butang pilihan... maka keluarlah setin air minuman... saya nak tanya tuan... air tin tu hak saya ke... hak mesin..?

           " Hak kamu ler..." jawab si kadi.

           " Hah! Sama le dengan kes ni pun kan... kan... kan...?


* Aduyai... tergelak gua baca... hahahaha... apa pun bole...


2 ulasan:

Malaysian Boy berkata...

hah!nasib baik gua faham.kah3

rivai berkata...

ada ada saja bang..

:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...