Halaman

Khamis, 23 Februari 2012

Makna Cahaya....

             Bersinar... kemilau... itulah cahaya.. yang pastinya amat memberi makna dalam kehidupan kita... ye la .. takkan la kita nak teraba raba dalam hidup kita sendirikan... itulah ayat yang pertama aku cari dan jumpa... Berikan Aku Cahaya....

             Sebenarnya begini... " Berikan Aku Cahaya " ni adalah karya terbaru dari aku... sebuah lagu dan lirik ciptaan aku sendiri.. alhamdulillah... karya yang akan di nyanyikan oleh artis baru naungan Sejuta Suara Production iaitu An-nur...


             Amacam... cantik tak.. poster dari Sejuta suara ni untuk promosi lagu kedua An-nur..? Cantikkan... Terima Kaseh buat Sejuta Suara Production di atas poster ini... memang berbaloi baloi... 

            Alhamdulillah.. alhamdulillah... kerana lagu " Berikan Aku Cahaya " merupakan salah satu lagi hasil karya dari aku.. di mana lagu dan liriknya ciptaan aku sendiri... tapi muziknya bukan ye.. coz aku bukan pandai sangat nak gubah muzik... itu semua kerja Sejuta Suara Production...

            Lagu " Berikan Aku Cahaya " ini merupakan single kedua dari Adik An-nur. Lagu pertama adik An-nur kalau korang belum tau tajuknya " Lagu Buat Ibu " juga ciptaan lagu dan lirik oleh aku... alhamdulillah... korang da dengar blum " Lagu Buat Ibu " dengarlah sebab ada jiwa di dalamnya...

           " Berikan Aku Cahaya " ... korang nak tahu tak bagaimana aku dapat lagu ni... sebenarnya aku cari tajuknya dulu... baru aku cari lagunya... aku gunakan nama An-nur sendiri yang pastinya korang tahu makna An-nur itu cahaya... fahamkan...

           Alhamdulillah... tak putus putus alhamdulillah.. syukur... kerana aku maseh di beri ruang untuk berkarya...

           Lagu penuhnya belum lagi... tapi korang boleh dengar demonya dulu... jom dengar... kalau da dengar komen komen la sikit sambil sambil korang nantikannya dalam pasaran ye.... jom layan...




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...