Halaman

Jumaat, 3 Jun 2011

Penulis Senja Bagi Iklan Percuma

          Huhuhu... sape tak kenal ps kan...? Penulis Senja.. Ary tertarik pulak segmen yang di buat oleh ps.. Sape tak nak kan iklan percuma.. sebulan pulak tu.. dah tu di review pulak blog kita.. memang bertuah siapa yang jadi pilihan ps..

          Korang nak ke join segmen ps ni... saudara ps kita telah melancarkan segmen "Penulis Senja Bagi Iklan Percuma" .. sape tak nak rugi la gamaknya.. ye la.. di samping kita join mana mana segmen.. jangan difikir menang.. tapi fikirkan.. bila kita join je.. kita da iklankan blog kita sendiri..

          Secara tak langsung, kita  boleh dikenali, bertambah kawan dan kenalan..mula mula berborak pasal segmen yang sama.. lama lama terus pasal blog masing masing.. bertukar pendapat... silap silap minta no phone pulak tu.. last sekali.. saper sangka.. boleh terjalin pulak sillahratulrahim.. semua kerana satu segmen.. saper sangkakan... haa.. tau pun.. ape lagi, jom la join.. kalau korang nak join klik sini.

         Opss! Jangan lupakan bawak sekali banner ps.. ni haa banner die...




Amacam gerek tak? huhuhu... satu simbol yang ringkas.. tapi amat menepati personaliti Penulis Senja.. Ps ada tanya dua soalan untuk segmen ps..

soalan satu : kenapa ps perlu memilih blog ary untuk di iklankan...
          Sebenarnya ary memang amat memerlukan pendedahan ( bole dikata iklan la tu ).. ary cuma mahu dikenali melalui lagu lagu ciptaan ary.. puisi ary.. dan apa jua karya karya ary.. ary mahu di kenali.. dan ary join segmen ni, ary nak ucapkan terima kaseh sekali lagi kepada saudara ps yang telah sudi meng'edit'kan blog ary sehingga apa yang korang lihat sekarang.. blog ary sekarang berwajah baru kerana saudara ps.. terima kaseh ye ps..

soalan kedua : kena komen blog ps..
          Haa... yang ni susah sikit, bukan senang nak komen.. silap komen patah ati plak... kalau ary nak komen kat pelajar akademi fantasia sekali pun.. bukannyer sedara ary pun.. hehehe.. apa daaa.. sebenarnya ary tercari cari buku ps.. maner arrr tak nampak pun kat blog.. kalau ade promote laarr sikit.. komen yang kedua.. banyak kan lagi info info hebat... blog ps da macam macam ada.. tak mustahil sekarang dan akan datang jadi rujukan...

          Itu je la ps yang mampu ary tulis... semoga ps akan terus berjuang dalam berkarya dan berblogging... salam sahabat dari ary buat ps...

8 ulasan:

peNulis SeNjA berkata...

tima kaseh dah join ye abe

Ary ariasputera berkata...

same same...

teyn teyn berkata...

kalo dh iklankan blog nnt , femes lah diaaa :)

Asfz berkata...

asfz terjah dari blog penulis senja..taniah :) top 10 in june :)
waahhh :D

☀ Izzaty Hedry☀ berkata...

thnx thniah sbb tercalon dlm top 10 blogger bertuah bulan jun..=)

SYAF berkata...

tahniah anda bertuah terjah dari segmen ps... :)

SYAF berkata...

wahhhhhh...best.... terjah dari segmen ps

fyna ahmad berkata...

congrats dear...
hehehe..





jom singgah n follow belog fyna.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...