Halaman

Isnin, 23 Mei 2011

SEGMEN KREATIF BEN ASHAARI KEMBALI

           Huuuhuhu... cam berminat pulak.. dengan SEGMEN KREATIF BEN ASHAARI yang di anjurkan oleh saudara Ben ni... tarikh tutup jam 2 petang woo.. kira last minit larr ni..

Blog Ben Ashaari




          Saudara Ben ni antara blogger yang famous... jadi tak salahkan ary join... dan apa pula yang kreatif mengenai ary.. tentunya lagu ciptaan ary.. bole ye bro Ben.. ary perkenalkan lagu  dan lirik ciptaan ary... Cinta... ( Video latihan untuk persembahan di anual dinner Munchy 19 Mac 2011 )



           Huhuhu... ble tak? satu satunya lagu lirik ciptaan ary yang ada part rap... nak lirik tak? jom usha bawah ni...


Cinta
Melodi lagu dan lirik ciptaan : ary ariasputera
Nyanyian : Ary And The Gang ( Ary, Epul dan Ayeim )

Bila masa kau menuturkan kata cintamu
Disitulah bermulanya warna dalam hidupku
Kau warnakan warna cahaya menerangiku menerangiku oh kasehku

Saat kita nikmati bahagia saat bersatu
Itulah saat cinta jadi nikmat dalam hidupku
Kau menyusunkan jiwa jiwa dalam hidupku dalam hidupku kau kasehku 


Aku menawanmu dalam ribut cinta kau tawani aku dengan selembut jiwamu
Aku membiarkan kau dalam gelora kau tabah mengharungi saat jiwamu yang luka
Tanpa sedar mengalirlah air mata tanpa ku sedar sayang
Maafkanlah oo.. andai kau terluka

Aku jadi lemah kerana tangismu menghiris jiwa sebakmu meruntun jiwa ( meruntun jiwa )
Aku sedar tanpa sedar hatimu telah ku lukakan tanpa sedar sayang aku menghiris jiwa

Cinta
Bila dikata dimana arusnya makna lagu cinta
Yang maseh kuburu maseh membara didada
Dimana ceritanya kuburu maknanya cintanya
Ceritanya membuka mata lalu kita
Cinta lagi cinta lagi cinta
Ku tak peduli apa yang berlaku apa sudahnya ceritaku
Yang penting dapat ku miliki kau aku bersatu... demi... cinta...

Begitulah episod cerita cinta kita
Merajuk dalam rasa sayang kaseh yang mendalam
Bagai  terbang rempuh awan yang melintang didepan
Tak peduli apa kata orang yang bisa meruntuhkan
Aku yang memburu.... rindu kepadamu
Kau selamilah hatiku yang maseh cinta padamu
                                    ( ooo... )
Engkau yang ku sayang.... tetap kau ku sayang
Biar beribu duga aku aku cinta.... aku cinta.... aku cinta haaa...


cinta padamu sayang masehku cinta
padamu kaseh masehku cinta
selamanya engkau masehku cinta

bila masa kau menuturkan kata cintamu ( cintamu )
disitulah bermulanya warna dalam hidupku
kau warnakan warnak cahaya dalam hidupku dalam hidupku oh kasehku

aku menawanmu dalam ribut cinta
kau tawani aku dalam selembut jiwamu
tanpa sedar mengalirlah air mata
tanpa ku sedar sayang
maafkanlah ( maafkanlah ) andai kau terluka
maafkanlah ( maafkanlah ) kau masehku cinta ( cinta cinta )

         Nak tahu tengok video persembahan Ary And The Gang yang tak seberapa ni di anual dinner Munchy masa 19 Mac 2011.. ble klik Cinta ni...

terima kaseh saudara Ben atas peluang ni...

3 ulasan:

Aiisyah Roseskalerful berkata...

saya letak nama awak.. hehe.. jangan marah.. =)

Tanpa Nama berkata...

hehe polo jugak..:)

fRaMe+LenSeS berkata...

Nadh datang melawat blogger-blogger creative enchik Ben A.

Salam lawat, salam ziarah dari Nadh. Nak ucap selamat berblogging.. :)

Nadh nak kongsi cerita 100 Letters of LOVE
. baru ciap ja ni. rajin kalau komen ya. Nadh baru belajar buat cerita ni.. :) Mungkin dengan teguran sahabat semua dapat improve skill menulis Nadh. Maceh ya. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...