Halaman

Sabtu, 27 Ogos 2011

Lagu raya ary yang pertama... Gema Di Aidilfitri...

            Assalammualaikum semua.... ary rasa da berapa lama ary tak menulis.. x sempat larr... sebenarnya kalau nak ikutkan banyak benda yang nak dituliskan... tapi memang bz sikit... tapi takper la kan... korang yang sudi baca pun da satu bonus buat ary,

            Sebelum tu ary nak mohon ampun maaf di atas segala perilaku ary yang mana mungkin buat korang dan orang yang mengenali ary dengan rapat pernah tersinggung dengan ary... ary mohon maaf ye.. maaf zahir batin... lagi berapa hari je kita nak rayakan..

         
              Untuk entry ary kali ni ary nak dengarkan buat korang lagu hari raya yang pertama sekali ary buat... lagu ni tercipta sekitar tahun 1995... da lama da lagu ni...

              lagu ni amat bermakna buat ary... ary pernah menangis bila ary sendiri nyanyi lagu ni tau... bukan kerana ary nak bagi tau lagu ni sedap didengar tapi ary begitu amat menghayati lagu ni.. sebab lagu ni untuk kedua ibubapa ary... ary rindu sangat kat mereka pada masa tu...

              korang dengar ye...lagu ni pendek ajerk... tapi amat istimewa...



GEMA DI AIDILFITRI
melodi lagu dan lirik ciptaan : Ary Ariasputera


Gema sayup takbir di angkasa
tanda syawal menjelma
mengalir air mata dipipiku
terkenang sewaktu bersama


Duhai ayah ampunilah dosa dosaku
yang pernah mengasari hati tuamu
duhai bonda ampunilah dosa anakmu
yang pernah menghiris naluri kasehmu


Aku rindu belaian tanganmu
ingin ku cium mohon keampunan
aku rindu pada mu ayah dan bonda
aku rindu...

             Amacam... ader rasa syahdu tak? terima kaseh buat korang yang sudi mendengar ye... komen komen la sikit...kongsikan kat member jugak kalau korang suka...

             Untuk pengetahuan korang jugak semalam pagi ary dapat hasilkan sebuah lagi lagu raya... versinye agak rancak... ary ader dengarkan pada member.. mereka juga suka.. tapi ary tak tau dapat rakamkan ke tidak sebab tak sempat... besok malam ary da bertolak ke Terengganu Setiu... bersabar je la kan...

              Apa pun sekali lagi.. ary mohon ampun dan maaf zahir dan batin... harap korang sudi memaafkan ary ye.. semoga aidilfitri kita kali ni membawa bahagia buat kita...

assalammualaikum.... semua...

NAk DengaR Lagu RAya CipTaAn Ary YAng terBaru.. AgaK RAnCak.. Jom KLik http://ariasputera.blogspot.com/2011/08/salam-lebaran-buat-semua-ary-dendangkan.html


2 ulasan:

dila bahar berkata...

buat la video lagu 1 lagi... nak dgr..

nelly berkata...

Selamat Hari Raya ! Hari untuk kita bersuka ria ! ..
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...