Halaman

Selasa, 29 Mei 2012

Aku ingatkan WWE tu da ekstrem... rupanyer ader lagi yang gilerr...

             Siapa yang tak tahu pasal wrestling.... memang sume orang musti da tahu da... sapa sapa yang join wrestling tu kayer beb... dapat bina badan.. tahan lasak... duit dapat lagi... pompuan pun dapat... korang tengok jela... video diaorang pun korang mesti da tahu...

              Cam maner aku cakap WWE tu kayer... aku tanya pernah ker korang tengok wrestling tu penonton dier sikit ajerk... tak pernah kan... musti penuh giler.... pergh!!! lawan bola pun kadang kadang sepi penontonnya... macam maner tak kaya.... ader ker... kalau menang gusti tu dapat duit... sikit sikit tali pinggang jer yang dapat... betol tak... haaa tau pun...

              Aku pun minat jugak tengok wrestling ni... nak tahu skang ni aku minat saper....


             Ramai yang gua minat tapi yang paling gua minat Randy Orton... memang takde nyer nak melawa... dapat peluang dier rembat beb.. tak der nyer kesian..

             Apa pun aku ingatkan game diaorang da cukup ekstrem giler... samer macam WWF dan TNA larrr.. ingatkan da tahap giler da... aku baru jumpa rupanya ader tersorok wrestling yang lebih giler... yang memang terang terang gelanggang gusti tu memang penuh dengan darah... kulit tersopak... perghhh... ngilu gua tengok siot... lu orang taip... BJW dengan Japan Wrestling kat youtube,, perghh.... ganas giler...

            Pengusti dia orang tak la taff sangat sebab aku tengok ader yang badan cekeding je... tapi dia orang berani... berani giler beb.. sebab dia orang da tahu... kulit badan dia orang memang kena kopak...

           Senjata.. jangan cakap... memang guna senjata... guna lampu kalimantan.. duri dawai.. tangga dan hape hape ntah... tapi memang memang memang gilerrr..

         
            Tapi penonton nya aku tengok tak la seramai WWE... memang tak ramai.. tapi tetap ader penonton setia... haaa...

            Pengustinya kalau korang tengok betul betul.. belum start lawan da nampak... badan berparut giler... pergh... rabak berb....



           sebenarnya memang banyak game  yang harem macam ni... kalau korang nak tahu.. kena cari ajerk... yang bes pasal BJW ni ape tau... walau pun game diaorang lagi giler dari WWE... tapi bila di temu bual... rilek jerk cakap... lembut jerk... tak yah  nak terpekik terlolong cam WWE... hahaha...

              Aku bagi tengok sedutan je la video nya... kalau korang nak tengok lagi lanjut... korang carik la sendiri ye... link gua da bagi ,... pandai pandai la yer....

              



         
             Haaaa.... ni ader satu lagi video... satu lawan satu tuk korang geli geli tengok.... pelan pelan tengok ye....



3 ulasan:

amir aizat berkata...

errr scary laa

EZAD AMIR berkata...

perghhhhhh..dasyat..

mujib berkata...

aku mmg x kan bukak la utube vid 2 hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...