Halaman

Jumaat, 30 September 2011

Kau satunya..

" kau satunya " ni bole dikatakan lagu terbaru aku juga... lagu & lirik ciptaan aku sendiri.. yang membezakan dengan video aku lain di youtube.. adalah.. video ni buat kali pertama aku rakamkan kat luar.. selalu dalam rumah jerk..
lokasi pertama yang aku pilih.. di Kompleks Niaga Tongkang Pechah.. buat rakaman dalam jam sekitar 3ptg.. ditemani pak dukun ( camera man aku )..

Jom usha.. layannnnnnnn....



best tak? kalau korang suka hasil karya aku ni.. alhamdulillah.. terima kaseh.. korang nak tak liriknya.. bole.. jom mainkan video tu lagi kita nyanyi sama sama..

Kau Satunya
lagu & lirik ciptaan : ary ariasputera
karya dicipta pada...25 Mac 2011

Harum mawar bagai cintamu
Indah persis kilau mutiara jiwa
Rasa tenang didada
rasa bila rindu mula mencengkam menusuk nusuk dijiwaku

hilang riuh datangnya sepi
mentari tidur berganti bulan indah
ditemani cahaya bintang
ditiup angin sesayup bayu rasa selimuti aku

aku dilanda terhempasku
dalam gelora yang rindu kepadamu dan
aku bahagia aku rela...

kau lah satunya nyawa dan jiwa cinta aku
kaulah satunya gadis yang amat palingku rindu
kau lah satunya satunya yang bertahkta di hatiku

bagaikan aku hanyut dalam deras kaseh sayangmu
biarlah sayang biar aku sanggup ku begitu


huhuhu... cam biase.. jangan lupe komen.. like like like...

4 ulasan:

Cik Teddy berkata...

keep it up bro!

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

best..LM suka.

Ary ariasputera berkata...

cik teddy/ lydia miza.. terima kaseh.. luv u oll..

alep' Darlings berkata...

cm kureng la encik ary tp well done :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...