Halaman

Ahad, 22 Julai 2012

Bila malam sebegini...

         Bila difikirkan... tak banyak yang aku rasa patut aku kagumi... entah lah... bila malam begini... kadang rasa keseorangan...


            Kadang kadang rasa keseorangan ni memang indah... aku kosongkan fikiran... berkhayal... mengkhayalkan masa depan impian... apa yang berlaku esok.. tidak pernah aku ketahui... aku cumer bole merancang... sekuat mana rancangan itu terkabul... semua nyer telah di tentukan oleh-NYA..

            Sebenarnya usaha... usaha yang penting... mungkin korang tak beberapa nak faham aku cakap ape ni... tak pe laaa... apa pun doakan segalanya berjalan lancar ye besok... dan seterusnya...

             Insyallah... begitu juga doa aku kepada koprang semua...



         

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...