Halaman

Isnin, 2 Julai 2012

Bila setiap pagi...

          Bila setiap pagi aku selalu mengimpikan sesuatu... iaitu... impian... aku ader tanam  impian kecil akhir akhir ni.. amatlah berharap ia menjadi...


         Kalau nak ikutkan hati.. tak sabar rasanya... memang ader rintangan sikit... namun bersabar je la... banyak lagi kerja nak buat... untung keluarga memahami dan sokong...

        Aku takkan persiakan apa sekalipun... kalau impian ini dapat aku capai... aku takkan lupa insan yang sokong, insan menyayangi aku... insan yang mencintai aku... semua ada untuk mereka.. apa yang aku dapat.. aku harap aku dapat gandakan... insyallah...

         Itu impian kecil aku... tapi impian besar untuk pagi ni, hari ni... harap harap gaji keluarlah... roadtax dah mati tu... selamba gaban jerk aku bawak kete... huhuhu....


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...