Halaman

Khamis, 22 Mac 2012

Kes Penculikan Fatihah... Memalukan betul...

          Aku jarang beli Metro... kalau tak keluar rumah pagi.. jarang beli... ntah macam maner tergerak hati nak pergi beli... terkedu kejap baca kes tengtang penculikan Adik Fatihah berumur 15 tahun yang diculik 3 individu pada 18 Mac 2012 yang lepas... 


           Penculikan yang berlaku hanya sandiwara!!!! Hanya kerana rasa terkongkong bersama keluarga!!!! Ditemu menumpang di rumah kekaseh!!!! Apa yang ader kat kepala otak kau dik....

           Aku mungkin tak tahu, dan aku rasa tak sape pun tahu apa masalah kau dik dengan keluarga kau... tapi tolong lah... janganlah berfikir cetek begitu.... fikir lah masa depan... jangan la kau corak sendiri masa depan kau dengan warna hitam...

          Aku rasa sesiapa pun yang sekarang ni jadi mak jadi ayah... pasti takut bila terbaca kes penculikan seperti ini... takut sangat sebab kita semua ader anak... sayang anak...itulah darah daging kita... tapi... bila tahu hal sebegini....

          Rasa menyesal lak beli Metro ari ni....

 

2 ulasan:

hatiku berwarna warni berkata...

sakit ati bile ade kess camni..malu pun ada tgok bangsa jadi camni..

Syuhada berkata...

Orang dewasa lagi byk probs, xde pon lari dri rumah bagai. Lagi satu,pkwe dia boley selesaikan prob tu ke?? Ni yg geram nih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...