Halaman

Ahad, 18 Mac 2012

Layan Mentor Malam Niee..... Jom Adjust komen dari guwa... hahaha...

          Malam ni guwa layan mentor... terus terang biaser aku tak terlayan mentor ni... bukan aper.. ahad selalu selalu keje la... entah cam ner ble terrrrrrr cuti plak... jom layan... bukak tb masing masing...


         Jom layan serba sedikit komen komen guwa tentang anak didik dia orang...



         Da bukak ni.. terngok persembahan Wani dengan lagu " Lagenda" perghh... bole tahan... orangnyer pun cantik dan merendah diri, sayang family...... memang bagus peserta bimbingan Ferhad ni.. terima kaseh papa.... hehehe... gurau Ally Iskandar masa temu bual Wani dengan Papa Wani melalui telepon secara live... hahaha... lawak la jugak...


         Adam dan KJ... huhuhu.... dance beb... Adam memang suka menari dan menari... dah tentunya anak didiknya pun mesti bole.. tapi guwa amat heran... nape opening Adam, KJ tak nyanyi lagu dance...lagu yang sambil menari.... pikir punya pikir musti Adam nak orang dengar suara KJ... sedap jugak dia nyanyi... lagu "Izinkan Ku Pergi" Halamak... penutup lagu terselit lagu danceeee..... cayalah wok...


          Berasal dari Kelantan... Ella memilih Puteri Caroline... moh jom tengok.. sory la guwa tak letak video... ni just komen guwa ajerk... huhuhu... Ella tetap ader gediknya... suma owang tau kann... hehehe.... saje gurau... perghhh Puteri nyanyi lagu " Price Tag " memang bes.. tapi nyanyian nya kurang mantap bagi aku... sebab dia bawak lagu tu, bermanje laaaa... heh.... jangan maraaa... guwa tulus ikhlas...


           Ana Syuhada... sedap nama tu... sikiiiit lagi... nak same ngan nama anak aku Nurul Aina Syuhada... lemah lembut Ana ni nampaknya.... ni anak didik Ramlah Ram ni... nak tengok ni dia nyanyi apa ni... uiihhh... sedap suaranya... lagu pilihan bertajuk " Tanpa Kekasihku"... emmm... bole tahan... satu komen... sebutan agak kurang jelas... bagi aku laaa.... jangan mara arrrr....

            
          Noor Nazatul gadis pilihan Ogy Ahmad Daud... Gadis kelahiran Kedah... memang berasal dari bidang seni... kira dah ada pengalaman la ni... kak Ogy cakap... Zatul... kerja dengan akak macam masuk kem bina semangat... uhuhhu... pahaam paham... heh... Zatul pilih lagu "Doktor Cinta" ... memang bertenaga minah ni... huhuhu... bole tahan... tapikan... cuba korang bayang bila apabila satu ketika anak didik Ogy Ahmad Daud ni dikritik hebat oleh juri... korang dapat bayangkan tak... apa tindak balas Ogy... huhuhu... tengok kan jela... namun apa pun Zatul ni memang bertenaga....


        Rockkkk !!! Rock!!!! Guwa salute Faizal Tahir... memang idola guwa ni... dan idola guwa yang sorang ni memilih Anas Ridzuan sebagai protege dierrr... tak sabar guwa nak tengok... huhuhu... jap td baru pas iklan... perghhh... sorakan memang hebat untuk yang sorang ni.... memang bes... masa temu bual Faizal Tahir, Ally dan Anas... terbaekkkk lawak.... Anas pilih lagu Illusi... suara baek bro... intro memang memukau guwa... memang bes... tapi bila masuk muzik sore kadang cam tenggelam la.., sayang betul... tapi memang bes gak... agak lincah gak budak ni... cume tang suara masa masuk muzik ka,.. tenggelam sikit... tapi sokongan, sorakan penonton memang panas... perghhh,... siap Mak Ayah Anas di bawak masuk lagi... memang gempak...

        Apapun semua memang terbaek... kalau tak terbaek... takkan dapat masuk tak kan... diaorang masuk group mana, group A ke B... lu orang tengok sampai abis sendiri la... tak panjang pulak guwa tulis naanti... nji pun dah berjela kan.... yang mesteri.... sapa pilihan guwa.... ahai... mane ble cakap.... same same la kita undi... jom... guwa nak belahhhh dulu.. caiyoookkk...



1 ulasan:

Afiq Yassin berkata...

best la entry ni..

jom terjah entry afiq yang baru
http://afiqyassin.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...