Halaman

Khamis, 10 November 2011

Jom Tempah Pendrive Unik...

            Haaa.... terbaru dari ary... ary nak promote sikit ni... walaupun ary tak dapat apa apa... tapi oleh kerana benda ni menarik.. ary promote jugak... Jom Usha...


             Haaa... tengok tu.. menarik kan... Pendrive bentuk kad kredit... korang bole bawak kemana mana... bole selit sana sini.. dan yang paling bes... bole design gambar muka korang sendiri.... bes wooooo...

             kalau macam ni punyer barang tak rugi bli wooo.... maner lagi ble dapat.... kat Tasseri Enterprise aje ader... ada tiga pilihan tuk korang usha ni...

                                             2GB - RM 32.00
                                             4GB - RM 40.00
                                             8GB - RM 55.00

            Larrrr... korang tunggu apa lagi jom la tempah... ary pun nak tempah ni... macam nak beli lima belas keping jerk... tapi kalau nak beli banyak tu ary kena tunggu gaji laa.. heehehehe...

            Minat ke tidak... korang terjah SINI dulu baru korang simpulkan... memang menarik tau... jom...

Entry ni di kreditkan buat Mia... Terima kaseh ye...

1 ulasan:

Mia Liana berkata...

sweet nya.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...