Halaman

Isnin, 4 Julai 2011

Syakila? Siapa Syakila..?

      Hoohohoho.. Terpancul plak tajuk kat atas.. sape ek Syakila? Apa kene ngan den plak? Haaa... ni yang aku nak habaq ni..

      Sebenarnya.. xde kena mengena pun dengan aku.. cume ia menjadi ilham buat aku dalam mencipta lagu.. lagu ni sebenarnya adalah lagu yang pertama aku ciptakan mengunakan nama seorang wanita... dan sedar tak sedar.. dah beberapa lagu aku hasilkan mengunakan nama seorang wanita macam lagu Dimana Mu Nisa, Kasehku Nuraini, Gadisku Yang Bernama Sara dan Riana.. dan yang paling uniknya, kebanyakkan nama yang aku ilhamkan menjadi lagu, mereka memang wujud, dan.. pernah kerja dan maseh berkerja kat Munchy.. hahaha... kawan kawan tu...
 
      Lagu ni sebenarnya secara tiba tiba je aku dapat, dan masa tu aku tengah mencuba buat lagu mengunakan nama.. ntah macammana nama Syakila begitu sesuai untuk lagu ni.. dan tercipta la lagu Syakila ni pada 27 Jun 2010 jam 0900 pagi..

      Bagi aku lagu ni sedap bila di nyanyikan.. bukan aku puji lagu ciptaan sendiri tapi korang sendiri boleh dengarkan nanti.. Lagu Syakila ni mengisahkan dimana sewaktu sang lelaki ni bersama dengan gadis yang bernama Syakila, dia tak hargai si Syakila ni, dan bila si Syakila ni da tak bersama si lelaki ni, barulah lelaki yang tak menghargai Syakila amat merasa kehilangan dan kekosongan dalam hidupnya.. dan menyesal..

Korang nak dengar tak lagu Syakila ni... Jom layanzzz...





Amacam syahdu tak? Korang suka tak lagu ni? kalau suka jom nyanyi sama sama.. aku tuliskan lirik lagu Syakila kat bawah ni.... Layanzzz...

Syakila
Ciptaan Melodi Lagu & Lirik : Ary ariasputera
 Nyanyian : Ary

Syakila tanpa sedar ku rindukan disaat kita masa lalu disaat ditemukan

Engkau yang aku siakan dulu ku lupakan sering dulu aku berkali melukakan

Syakila pergi mu mengamit jiwa aku terasa hilang diri bila kau tiada lagi
Betapa aku terasa jiwa amat kosong beribu rindu bebani jiwaku ini

Chorus :
Selembut cinta aku terasa
Benar menghiris diri yang amat ku damba               
Ku pohon kau kembali mengisi kekosongan
Ampuni aku sayang oh syakila

Bagai pelangi hilang warnanya
Begitulah istilah hidup aku kini
Benar aku rindu sayang kau kembali disisi
Kembalilah kau sayang oh syakila...aaa...

Syakila bila ku sedar dari lena terasa tiada lagi jiwa kusedar dalam jaga
Ku tahu tiada guna sesalan ku kini yang mengharap kau kembali... oh syakila
syakila

           Haa.. korang nak berkenalan tak dengan gadis yang aku maksudkan ni.. yang namanya Syakila la.. tapi aku ingatkan dulu.. lagu ni tak de kena mengena dengan kisah cinta die ni ye... sebab Syakila yang ni bahagia dengan pasangannya.. ( huhuhu.. da ada abg la.. melepas la korang...) cuma namanya sama dengan tajuk lagu aku, sesambil tu aku promote la die.. huhuhu... dan gambar yang aku pautkan disini telah di benarkan oleh tuan empunya diri sendiri.. oleh itu tiada dakwe dakwi ye..huhuhu.. 

Jom kita berkenalan..


Ni la Syakila yang aku maksudkan tu.. cun tak?
Kalau korang nak berkawan dengan die.. ble la add friend kat facebook, korang klik la kat sini, 

Okla.. aku sampai sini aje... next time, aku cerita lagi pasal lagu ciptaan aku yang lain... harap korang ternanti nanti ye.. jangan lupa komen... komen... komen... meriahkan suasana kat sini... huhuhu.. 

adios..



3 ulasan:

SyedGraphix Dot Com berkata...

cunn cunn. da bpunya blom? hahaa

Ary ariasputera berkata...

hahaha... cun cun.. kalui cun mustila da syed.. hahaha..

Lina berkata...

tentulah dah berpunya klu dah cunn kn2?? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...