Halaman

Rabu, 6 Julai 2011

Nafas Hiba... lagu menghiris rindu..

            Apakhabar buat rakan rakan ary semua.. semoga korang semua sehat yek.. hehe.. da lama ary tak buat entry baru.. sebuk sikit kebelangan ni la.. ahad ni pun ary ada buat persembahan bersama band The Blaze Batu Pahat di BPmall... ary cuma selingan kat sana.. ary nyanyi dua lagu ciptaan ary...

            Oh ya.. kali ni ary nak ceritakan sebuah lagi lagu dan lirik ciptaan ary yang ary beri tajuk "Nafas Hiba". Lagu ni sebenarnya da lama dapat tapi cuma intronya saje.. jenuh juga cari kesinambungan lagu ni..akhirnya dapat jugak buat... siap pada 12 November 2010.. 0047am.

           Bernafas tapi hiba.. itulah rasa yang ada dalam lagu ni... jom riki videonya..





           korang jangan rasa nangis plak dengar.. hehehe.. lebih pulak.. kalau korang suka lagu ni.. jangan la takat suka jerk.. komen komen la sikit jadi ary tau pendapat korang... nak nyanyi same? bole.. jom layan lirik dia pulak..


Nafas Hiba
Melodi lagu dan lirik ciptaan : Ary ariasputera
Nyanyian asal : Ary

Perasaanku hiba kerinduan
Rapuh jiwa ku rasakan

Aku kini yang terluka
Merasakan diri ini tak bermaya
Dalam jiwa keributan bergelora
Maseh dalam rindu

Dalam jiwa yang begini
Ku dambakan hadirmu selalu disisi
Apakan daya langkahku tiada lagi
Nafasku terhenti

Kau
Pergi tinggalkan aku sendiri
Saat ku impikan
Lebur dalam genggamanmu sayang

Ku dalam tangisan
Kau pergi tanpa menoleh lagi
Hatiku kau hiriskan
Kau pergi dan tak kan mungkin kau kembali                              

          Huhu... camner sambutan contest ary yerk.. hanya Allah yang tau.. Korang riki riki la sikit.. mana tau lagu ni bole jadi salah satu pilihan korang tuk masuk contest ary... Apa pun ary ucapkan terima kaseh kepada mereka yang sudi membaca, mendengar hasil karya ary yang tak seberapa ni.. ary rasa puas andai korang suka.. itulah markah penuh buat ary... ary kat sini maseh mencari peluang dan ruang... bukan mudah nak berjaya... tapi terlalu banyak jalan menuju kejayaan... pilih aje la...


Sayang korang...





3 ulasan:

man berkata...

mengusik jiwa...

Ary ariasputera berkata...

yeke man..

Edy Fee berkata...

komen- sedap didengar la bro...keep it up

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...