Halaman

Rabu, 6 Julai 2011

Dendam Rindu...

          Oh! Aku dendam... aku rindu.. oh! hahaha... alahai jiwang giler plak.. rasanya... hehehe... ni la masanya kot ary nak ajak korang same same berjiwang... ble tak?

           Ary akan selang selikan puisi dan lagu lirik ciptaan ary.. korang minat puisi tak? kalu korang ader awek ker, ader mambang ker.. ble gak layan puisi ni... syahdu beb... tapi seeloknya.. layan kepada yang sah lah yer... kalau yang tak sah meleret leret plak nanti korang... huhuhu..

          Ary lupa bila ary tulis puisi ni.. mungkin dalam tahun 2010 tapi tak berapa pasti...arrrghh!.. tak yah kira arghh..!! janji kita layan jiwang... jom layan.. bez puisi ni tau...


Dendam Rindu
Ilham yang tulus dari ary ariasputera

disaat kau aku sematkan
berdentum dijantung kiriku
aneh! ia minta dipalu lagi

disaat pula aku kucup bibirmu
masa jadi berhenti
nadiku tak menentu
jantungku jadi keliru
walau dalam mimpi derasnya amat bertali api

jemarimu ku ramas satu persatu
kusususun mengikut alunan rindu
biar terjamah makna sayang
untuk ku peluk penuh dendam
dendam padamu semalam

ada masanya
sering kukirimkan jalur jalur putih
tuk kau warnakan dengan hatimu
biar dibias cahaya menjadi pelangi
untuk ku persembahkan buatmu puteri
walau seminit...dalam mengingatimu.







          Kalau korang suka puisi DENDAM RINDU ni.. jangan lupa "like" tau dan yang penting.... KOMENNNN.... baru bezzz.... huhuhu... salam bahagia dari aku buat korang...

adiosss... ary sayyyaaang kat korang...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...