Halaman

Rabu, 20 Julai 2011

KipMart Talent... Kerana ikatan menjadi juara...

             Ary  sekarang tau memang ary tak berapa rajin menulis... bukan xder benda nak tulis... cuma ary tak berkesempatan..

             Bagi yang mengikuti perjalanan ary di blog ini mungkin tahu ary ada menyertai pertandingan KipTalent KipMart Kota Tinggi... dan untuk pengetahuan korang, pertandingan ini adalah julung julung sekali ary masuk serta... sebelum ni ary tak pernah masuk pertandingan sebesar ini...  kalu karaoke tu ader la sekali dua tapi kalau  main gitar depan orang ramai menyanyikan lagu ciptaan sendiri inilah pengalaman ary yang baru...

             Ary disana cuma dapat buat persembahan cuma 3 kali saja.. iatu masa ujibakat, pusingan pertama dan separuh akhir saja... ary gagal ke final. Ary tak kecewa tak dapat ke final sebab peluang yang telah diberikan pada ary, itu pun dah cukup.. alhamdulillah.

             Masa final ary tak dapat hadirkan diri, ary dapat peluang buat persembahan masa tu tapi terpaksa ary lepaskan... terkilan pulak rasanya.. dan paling sedih masa Grand Final, ary juga tak dapat pergi...

            Dan inilah entry kali ni ary nak ceritakan mengenai KipMart Talent.. Grand Final Kip Talent dimana pertandingan juara diantara juara Kipmart Kota Tinggi, Kipmart Masai dan Kipmart Tampoi... persoalannya... apa yang ada disana?

           Dari mula ary menyertai pertandingan ini, kami menjadi rapat dan sentiasa di laungkan bersama ibarat satu keluarga... korang nak tahu, selesai saja ary pada separuh akhir.. terus tertubuh Reunion Kipmart Talent kumpulan difacebook... disini kami semua peserta Kipmart Talent Kota Tinggi berkongsi apa jua rasa sedih, gembira semuanya ibarat satu keluarga... dan ianya maseh mekar sehingga kini...



            Dan kerana ikatan keluarga KipMart Kota Tinggi menjadi Juara Keseluruhan..

 Tahniah! Juara antara juara jatuh kepada kumpulan Hot Mama...



 Tahniah! Persembahan Terbaik buat Ayie...



 Tahniah! Sekali agi buat Ayie dan Gerak Tari Warisan : Consoltion Final Kip Talent 2011..



               Mereka semua adalah wakil Kipmart Kota Tinggi.. dan kerana mereka juga Kipmart Kota Tinggi mendapat Juara Keseluruhan.... Tahniah!!!

Jom kita usha... gambar gambar sekitar Grand Final KipTalent 2011...

















           Ini cuma sebahagian gambar yang diambil pada hari itu.... Grand Final KipTalent 2011 yang diadakan pada 16 Julai 2011 di Kipmart Masai. Kalau korang nak tengok gambar penuh.. korang ble klik Koleksi gambar penuh Grand Final KipTalent. Album ni ada kat facebook... Korang ble tengok puas puas.. sesambil tu kalu nak berkenalan ngan diaorang klik je nama nama kat situ ye...

          Apapun... Ary ucapkan terima kaseh buat buat mereka ini yang senantiasa beri semangat buat ary.. mereka ini yang senantiasa menjadi ikatan keluarga buat ary untuk selamanya..

      Ary bangga dapat menjadi sebahagian keluarga ini...






  


         

5 ulasan:

DanieL AdiE berkata...

U were having fun...

norliana yusoff berkata...

lar . ary penulis lagu kew ? so gud karier :)

Ary ariasputera berkata...

Daniel Adie: thanks..

Yana : buat masa ni cam tu la.. cuma ary biase aje yana.. lagu ary belum ada artis nyanyikan pun.. maklumla.. keje kilang..

Shah Blogger Profile Test berkata...

Org seni rupanya abang ni. alaa bang, keje kilang pon kalo ada bakat :) .

try la hantar kat artis2 yg sesuai bawakan. dari email je lu :D

keep it up bang..

p.s : meriah sungguh nampak

Ary ariasputera berkata...

shah.. huhu thanks.. hmm da bermacam cara da.. anta kat radio, emi, send email.. buat masa ni belum ader rezki lagi.. doakanlah ary rezki buat ary dekat ye... terima kaseh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...