Halaman

Ahad, 8 April 2012

Dah berlalu daa...

         Ko tengok semut tu... gagah giler.. itu pun kita sombong dengan semut tu.. bukan main suker lagi kiter pijak dier... kita tenyeh tenyeh dier... kita tahu kekuatan semut tu.. kerajinan dier.. same same buat kejee.. tapi tak ramai ikut.... termasuuuuuuuk la aku... kui kui kui...


         Yearghhhh... hari cuti da berlalu... dah sminggu da gua cuti... esok da stat keje baru.... macam macam pk... alahaai... cam nak demam pun ader ni... macam macam rasa... penat berpk gua tido... penat tdo gua pk... itulah keje yang aku buat masa mengangur seminggu ni... hahaha...

         Baru benti kejee... macam macam der berlaku... masa depan ntah apa lagi... cube leer belajar berjuang sikitkan.... mana tau rezki melimpah lepas ni.. kalau dulu... nak gaji lebih.. ot la lebih.. kali ni tak dak... nak lebih.. keje rajin sikit cari lubang duit... hahaha... yang halal je laaa kan....

         Apa pun tengok la besok bila da keje tempat baru nanti... dah rasa baru tau...aku nak g pasa ni.. ape la g pasa tengah hari.. hahaha... oit suker aku laaa.... tentang lagu baru...????? aku pun pening.. apa pun aku akan cari masa untuk hasilkan karya baru..  skang ni mungkin susah sikit sebab nak rangka jadual baru... tunggu besok ape jadi... doakan semua menjadi lebih baik ye... sayang korang..

        Jom berhibur kejap dengan salah satu lagu ciptaan aku... buat ilang rindu korang kat aku... muaahhh...


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...