Halaman

Rabu, 11 April 2012

Penat???

          Penat??? Aku pun tak faham penat dari segi apa.. ari ni kan cuti... ahh!! bantai tdo ajerk.. tak tahu la apa yang pk.. lagu baru tak bergerak lagi... slow la rasanyer.. semangat kureng pulak..


          Kunci aku kat badan saper pulak nak kunci kalau bukan saper lagi... tak de larr.. bukan nak protes atas keputusan sendiri.. cuma .. entahla.. rasa penat hari ni... mungkin aku dah terlebih tdo agaknya...

         Nasib baik Aliff kejutkan aku.. kalu tak da belayar sampai besok agaknya.. hahaha... sebenarnya aku tak de idea nak tulis apa.. cuma rindu kat korang jerk...

        Jangan mara ye.. Apa pun keputusan yang di buat percayalah pada diri... jangan katakan "aku mampu mengubahnya" nanti kau cuma mampu mengubah... tapi yang berubah tu jenis jahanam, kau tak ble tangani... tapi katakan "aku mampu menghadapi segalanya"

        Pelan pelan kayuh... nak kaya takkan la ko nak idup dengan main nombor atau mencurik.. carilah punca yang lebih baik.. Rezki Allah banyak di muka bumi Allah ini..







2 ulasan:

zulhilmi tempoyak berkata...

lagu yuna tu sdp gak kn...sedap sket la dr besa...unik2..

hmmm.. lg satu baru prasan.. cantik jugak google chrome ni kan..sll ad gak pkai mozilla... ad gak pkai opera..tp google ni mcm stail sket..

dekat mana nak beli choki2 ye.. kat seveneleven ada tak..?? pastu kedai mak limah tepi simpang agak2 bukak tak rini. sebab rasa nak beli makanan utk kucing.

tp kan dengar cita. kedai basikal ah chong pon dah jual rojak kan. agak2 sedap x..?? hmm.. teringin lak nak makan..



heeee...


lagipon hmmm... xtau la nk kata apa.. ;p

Ary ariasputera berkata...

Hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...