Halaman

Isnin, 9 April 2012

Setengah hari pertama...

          Macam macam pk masa ke tempat baru ari ni... ulang alik ..dok gitu jugak.. datang jerk tempat keje baru.. orang dah stanby daa... huhuhu... apa pun tak bole...


           Tapi kerja aku baru supervisor ajerk kat tempat baru ni... setakat ni orang semua beri kerja sama nak memudahkan aku paham tempat baru ni.. alhamdulillah... tekanan?? belum nampak lagi... kerja boleh di katakan senang jugak laa dari tempat lama...

           Tapi tak la macam gambar maneger yang kat atas tu... sibuk sangat tapi menipu tahap gaban... hahahaha... tengok la dier punyer rajin... mouse pun usb tak sambung.. ble pulak guna mouse.. gempak lebeeeeeehhhh....

           Aku time rehat skang ni... balik trus amik Aina... tapi Aina banyak kali tanya aku " Adik Mana " ooo... rindu kat Aliff... ayah pun rindu gak.. kita makan dulu.. pahtu kita g tempat Aliff.. Aina duk sane sekali ye.. nanti mak amik..

          Haaa... apa lagi.. aku nak makan dengan Aina.. ni... tata...


1 ulasan:

Bui Junaidi berkata...

SINGGAH DARI BLOG MASZ..SELAMAT MAKAN2 YER..*_*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...