Halaman

Rabu, 11 April 2012

Tak guna duduk situ diam diam..

         Apa pun orang banyak cakap.. ala dier tu.. ala orang tu... banyak betul isunyer... termasuk la aku... ye la.. bukannyer perfect sangat kan jadi manusia.. ader ke yang sempurna giler jadi manusia.. sebenarnya ada.. cuma hanya tuhan yang tahu... Aku bukan maksudkan dari segi agama ye seprti Nabi Junjungan Kita.. aku cuma cakap orang yang di sekeliling kita sekarang.. ader ker yang sempurna...


          Tak salah untuk kita mencuba sesuatu... atau pertahankan pendirian kita.. tapi jangan lah sampai merendah rendahkan orang lain.. tak elok... tak elok pada orang lain,.. yang penting tak elok buat diri kita sendiri.. mungkin kita rasa sekarang kita menang... tapi belakang hari.. apa akan jadi kalau keputusannya tak seperti yang kita harapkan... 

         Nak salahkan orang lain.. itu je la yang kita tahu... berani buat berani tanggung beb!

         Dah! Dah! Tok sah lagi duk sana diam diam.. tengok saje orang lain kena hantam... tengok saje orang lain menghentam...

         Mari kita bangun.. berkerja sama.. itulah tulang belakang kita... tolong menolong .. itulah yang sepatutnya... 

         Maaf ye.. aku bukan cakap pada korang.. aku cakap dengan diri aku sendiri....

hahaha.... apa apa aje laaa...





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...