Halaman

Rabu, 25 April 2012

Hahaha... kantol la pulak...

           Hahahaha... apa pun tak boleh... berkali kali aku tengok.. pehal la boleh kantol plak... memang tak bla langsung ... apa laaa.... hahaha... berlatih macam nak rak... last last jadik macam ni.. hahahaha... memang terbaek dari ladang lahhh...


            Sebenarnya macam ni... aku teringat masa aku buat group dulu... namer group Ary And The gang.. perghh.. hehehe.. ni semua semata mata nak masuk pertandingan nyanyi kat kilang Munchy.. Anual dinner beb... heh..

            Masa ujibakat.. perghh.. gua bole kantol plak kan.. 2 kali plak tu.. jelas dan nyata kekantolannyer... hahahaha... Sebenarnya waktu ni adalah kali pertama aku nyanyi lagu sendiri depan orang ramai...  ( tak ramai maner pun...) tapi dier punyer.. gemuruh.. mak aiii....  lemah lutut derrr.. hahaha...

             Nasib baik masa pertandingan gua tak kantol macam ni... pe pun... aku memang ucap terima kaseh giler ngan Ayiem dan E'pul yang telah sekian lamer bersabar dengan gua masa latihan yang tak berbayar itu... huhuhuhu... malu ahhh!!!

            Eiiii... Tak cayerr... Jom layan... tapi janji tau.. jangan ketawe yerk..

\

           Ni la pengalaman pertama aku nyanyi lagu sendiri depan orang...  kaget deh! korang macam maner..? Musti ader pengalaman kantolkan... huhuhu...


Ary


E'Pul



A'yeim
          Memang satu kenangan manis dan klaka... huhuhu...




1 ulasan:

Cik Adieb berkata...

Nda pa tu,pengalaman..jadikan ia sbgi kenangan terindah.Agagaga :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...