Halaman

Selasa, 4 Oktober 2011

lagu buat Sara... Siapa tu?

          Askum my pren.. trime kaseh kerana korang setia membaca pok pek pok pek dari aku.. ahaks!.  Apa pun korang memang bez... Jom layanzzz..

         Ok.. Kali ni lagu mane yang aku nak story mory yerk? Haa.. aku nak story pasal lagu aku sendiri la... lagu pilihan aku kali ni.. lagu yang aku buat tuk awek yang namanya Sara.. yang aku bagi tajuk ikhlasnya...
" Gadisku yang bernama Sara "... korang ternanti tak.. huhuhu..

         Lagu ni bagi aku lembut nadanya.. mendayu tapi tak meleh.. huhuhu.. tu pendapat aku la.. pendapat korang aku tak tau... tapi kebanyakkan kawan aku yang aku dengarkan lagu ni die orang suke sangat... alhamdulillah.. suke rasanye bila orang suke ngan lagu kite..

        Lagu ni maseh dalam ketegori lagu cinta... cume lagu ni lebih kepada gadis yang bernama Sara la.. mengisahkan pakwe die tengah angau la ni.. ahaks! Dan yang paling bez... Sara ni memang wujud disekitar aku tau.. kerja satu kilang, kerja satu shift lagi... malah.. kat tempat aku lagi... hahaha.... bukan jauh sangat pun.. hari hari aku kacau.. hahaaha..

        Ape? korang tak kenal..? biasela kalu tak kenal...jom aku kenal kan ngan Sara sorang ni.. jom usha..

Haa... siap nak bg kek kat korang lagi.. kalu korang nak usha..klik sini
            Amacam cun tak? dah dah.. jangan lebih pulak... anak orang ni... ok, kita sambung balik... lagu
" Gadisku yang bernama Sara " aku ciptakan pada 01 Julai 2010 jam 230 pagi... dan aku rakam besok paginye,,di ruang tamu aku sendiri... huhuhu... abih camne..studio tak de kan....

Korang nak dengar tak... jom layanzzzz video ni...




          Amacam geng? korang suke tak?.. sedapkan lagu ni.. sempoi ajerk... relax plak tu.. korang nak lirik lagu ni... bole sangat.. jom baca...

Gadisku yang bernama Sara
Melodi lagu dan lirik ciptaan : Ary ariasputera
Nyanyian : Ary

Kekasehku bawakan daku sehela nafasmu buatku merindu
Berikanku rasa sayangmu akan ku lukiskan warna yang bahgia
Dengarkanlah bisikan hatiku yang mengusik jiwa penuh resah
Kau hadirlah temani aku kau bawa bersama... gadisku yang bernama sara

Tak tergambar resah hatiku bila mata mula bertentangan mata
Dari jauh kulihat kamu beribu debaran gejolak dijiwa
Oh sayangku tak mampu aku menanggung rindu lagi fahami aku
Izinkanku bertahkta dijiwamu selamanya...gadisku yang bernama sara

Chorus:
Walau terbakar pun aku pun rela keranamu kaseh mu sara
Dimana pun kau berada di hujung dunia ku cari mu sara
Walau bergelora dan kelabu didepanku
Tak kan ku mudah melupakanmu
Kan ku kejar demi untukku melafazkan aku cintamu sara

Dengarkanlah jeritan hatiku yang melaung setia namamu sara
Kau dengarkan dengan ikhlasmu pasti kau tahu tulusnya cintaku ini
Kekasehku kan ku nanti dirimu selalu sayang penuh setia
Kemarilah bersama kita bina hidup bahagia janji...dariku untukmu sara

         Kalu korang suke.. Alhamdulilah... jadi jangan lupa la doakan aku.. semoga ader ruang untuk aku terus berkarya... dan.. jangan lupa komen tau.. bagi la meriah sket kat sini... ye tak?

         Okla... aku tengah tak sedap badan sebenarnye masa menulis ni.. tapi korang punye pasal.. aku tetap juga menulis.. tapi da lenguh arr ni.. jadi aku sampai sini dulu... jangan lupa korek korek cerita cerita lagu ciptaan aku yang aku da tulis...dan jangan lupa menanti... cerita tentang lagu aku yang lain...

Adios... aku sayang korang semua...

4 ulasan:

puteraduyong berkata...

sedap lagu ni bro...teruskan ye...

aRa ❤ aFiq™ berkata...

wah.. my name pown sara.. ^^

Ary ariasputera berkata...

sesuai la lagu ni kan.. ary tujukan wat sara...

ErnieFaizal Siti berkata...

Hai...nama entri sya yang ini pun sarah...

<a href=">Nama Aku Sarah...</a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...