Halaman

Sabtu, 1 Oktober 2011

Salam Lebaran Live At My Home

            Perggghhh... sikit punyer gempak tajuk.. hehehe... Assalammualaikum semua... pagi pagi cam ni ary cuma nak berkongsi satu lagi video... sebenarnya ni sambungan dari video "Ada Cinta Versi Raya" atau bagi yang blum tengok korang ble klik kat bawah ni...

       http://ariasputera.blogspot.com/2011/09/lagu-ada-cinta-versi-raya.html

            Kat situ ader gambar gambar time bebudak datang beraya sekali tau... meriah.. ok pas dia orang minta ary nyanyikan lagu Ada Cinta... dia orang minta ary nyanyikan lagu raya ciptaan ary yang terbaru tapi kan... ary pun malas nak cakap... korang tengok la apa yang terjadi...



             Hahaha... sabo je la kan... sayang anak ayah.... oh ya... bagi yang blum tengok dan dengar lagu raya ciptaan ary Salam Lebaran yang full punyer dan korang nak lirik lirik lagu ni, korang ble tengok kat link bawah ni.. klik ajer...

   http://ariasputera.blogspot.com/2011/08/salam-lebaran-buat-semua-ary-dendangkan.html  

             Apa pun.. terima kaseh buat semua yang sudi membaca entry ary dan komen... nantikan entry tebaru dari ary ye... salam bahagia semua....

Assalammualaikum...

3 ulasan:

aEn+aReaL=Ryan berkata...

boleh tahan lagu nie.. :) Follow u back..

Lelaki Ini berkata...

best gaks ek!

Terbang Bersamaku berkata...

best lagu nie...ade bakat buat lagu..(^___^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...