Halaman

Khamis, 6 Oktober 2011

Tanpa Cintamu... Video sepanjang zaman dari ary....

            Assalammualaikum.... wat kawan kawan ary yang maseh sudi membaca entry dari ary.. TQ for u oll.. hahaha... gempak giler tajuk kat atas.. sebenarnya memang sepanjang zaman video yang ary nak tunjukkan ni tapi ... sepanjang zaman buat hidup ary la..

           Sebenarnya video ni tentang ary dengan kaseh hati ary.. sajer buat dulu...  tentang kami dulu dulu... ahaks! malu la...

           Video ni ary sendiri yang edit guna Nokia 3250 dulu... lagu yang di dengarkan dalam video ni adalah lagu dan lirik ciptaan ary sendiri... muzik oleh keyboard... ary sendiri yang main tau... lagu pertama yang ary cipta melalui keyboard...

nak tengok tak? jom layan...





         Harap harap... korang suka la kan video yang tak seberapa ni... lagu yang ader dalam video ni ary beri tajuk " Tanpa Cintamu ".. sebenarnya lagu ni da lama sangat.. ary pun da lupa bila ary buat... kalau tak silap lagu ni buat dalam sekitar tahun 2000. Memang ary lupa sebab.. masa mula mula buat lagu tak serius sangat.. jadi banyak aspek ary tak titik beratkan.. cam tarikh ary buat... haru btul la... carik carik lirik asal tak dapat... halaaaaaa....

          K la kat bawah ni lirik lagu " Tanpa Cintamu "


Tanpa Cintamu
Melodi dan lirik ciptaan : Ary Ariasputera



Suatu yang aneh telah berlaku
suatu yang pasti ia keliru
Membawa daku ke alam fantasi
membawa erti seribu rindu

Dimana tujunya langkahku ini
kemana halanya jiwa berlari
Apakah mungkin ia kau curi
dari diriku yang telah kau gari

Mungkinkah aku ini mencintaimu sayang
terpanah jiwa bergelora kerna cintamu sayang
Menghimpit dadaku merata lidah ku kelu
mengosong fikirku menghala aku buntu tanpa cintamu

Berilah ruang dalam hatimu
berilah peluang dalam hidupmu
Takkan aku persiakan
janji padamu yang dalam genggaman

Kerana diriku maseh menyintaimu sayang
Kerana cintamu itu nadi hidupku sayang
Apakah lagi perlu dalam hidupku
Perlu kau hiasi seikhlas senyum mu dengan cintamu..

           Dulu kami...


         


            Pastu kami....




               Dan kini kami.....


          Permata hati kami... Nurul Aina Syuhada dan Mohammad Aliff Syawal




             Pssst..... Doakan kami bahagia ye....

1 ulasan:

MaiRa QuEeN berkata...

so sweet..bestnye ade yang nyanyikan untuk maira jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom layan karya karya asli Ary... Klik Gambar Derrrr...